Razlog zbog koga je pojedinim potrošačima u Srbiji kasnio januarski račun za struju a neki su se suočili i sa računima znatno većim nego što plaćaju inače je taj što firma koju Elektrodistribucija Srbije angažuje za očitavanje brojila nije imala dovoljan broj ljudi za obavljanje tog posla, tvrdi neimenovani izvor Danasa.
S druge stranke, Elektrodistribucija Srbije navodi da je broj reklamacija uobičajen.
– Račune za utrošenu električnu energiju kupcima izdaje snabdevač, a trenutno najveći broj računa u Srbiji izdaje EPS snabdevanje dok je Elektrodistribucija Srbije operator distributivnog sistema. Pored podataka o utrošenoj struji prikupljenih sa mernih mesta, još 13 stavki čine ukupan iznos na računu potrošača. Ukoliko kupci žele da prijave reklamaciju na ispostavljeni račun, to čine na šalterima ili u prostorijama snabdevača. Prema našim saznanjima, broj reklamacija koje su kupci uputili EPS snabdevanju na iznos januarskih računa je uobičajen i nije veći u odnosu na prethodni period – rekli su za Danas u Elektrodistribuciji Srbije.
Kako saznaje TE2 Media probleme sa računima imao je i deo potrošača u Požarevcu. Inače, reklamacije se uvažavaju 15 dana od datuma izdavanja računa, tako da su korisnici mogli do 25.februara da prijave problem. Onima koji to nisu uradili predlaže se da po dobijanju narednog računa za utrošak u februaru u reklamnom roku (najbolje odmah po dobijanju računa) ulože reklamaciju (prilože januarski i februarski račun) i zatraže da im se celokupna očitana potrošnja podeli na ispravljenim računima.