Nacionalna organizacija potrošača pozvala je korisnike Telenora da ih kontaktiraju ukoliko im je posle zahteva za raskid ugovora, zbog najavljenog poskupljenja, onemogućeno da zadrže broj telefona.
U ovoj organizaciji navode da prema zakonom definisanoj proceduri, Telenor ili bilo koji drugi operator (davalac broja) nema pravo da odbije prenos broja u drugu mrežu ako je korisnik izmirio sva dugovanja do dana raskida ugovora.
Razlozi zbog kojih bi operator mogao da odbije prenos broja jasno su definisani pravilnikom o prenosivosti broja, ističe se u objavi i dodaje da operator (davalac broja) može da odbije zahtev za prenos broja ako je zahtev za prenos broja netačan ili nepotpun, pripejd pretplatnik neregistrovan ili je utvrđeno da postoje neispunjena dospela dugovanja pretplatnika, uključujući sve obaveze koje proističu iz pretplatničkog ugovora usled prevremenog raskida ugovora prema operatoru (davaocu broja).
Imajući u vidu brojne prigovore korisnika u vezi sa odgovorima Telenora, NOPS je pozvao Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija kao i Regulatornu agenciju za elektronske komunikacije i poštanske usluge – RATEL da se javno oglase po ovom pitanju i time stave tačku na raznorazna tumačenja koja su se prethodnih dana pojavila u vezi sa poskupljenjem usluge, odnosno pravima korisnika Telenora koji zbog toga žele da raskinu ugovor.