Korisnici Mobi banke od juče nemaju pristup novcu, objavili su centralni mediji. Bankomat u Požarevcu ne radi. Banka navodi da je u pitanju tehnički problem.
Usled mesečnih obračuna i obrada, Mobi banka je imala poteškoća u radu informacionog sistema, navodi se u saopštenju ove banke.
"Poteškoće su se odrazile na usporenost rada aplikacija, otežano plaćanje karticama, kao i uplate i isplate na bankomatima. Novac nijednog klijenta nije ni na jedan način ugrožen IT poteškoćama. Najiskrenije se izvinjavamo našim korisnicima jer nisu u mogućnosti da raspolažu svojim sredstvima brzo, efikasno i lako kao što su navikli", piše u objavi.
Dodaje se kako "očekujemo i verujemo da će se do 14 časova uspostaviti sve funkcionalnosti banke".
Kako je navedeno, problem je nastao kada su u banci zbog povećane aktivnosti klijenata i broja transakcija tokom noći inciirali optimizaciju core baze.
"Nažalost, proces se nije okončao u očekivanom vremenu i jutros su se ponovile poteškoće u radu aplikacija i plaćanju platnim karticama. Podizanje sredstva na bankomatima Mobi Banke u dinarima odvija se neometano, dok podizanje evra nije trenutno dostupno. Tokom jučerašnjeg dana, u periodu od 12 časova do 15 časova, došlo je do nedostupnosti mobilne i veb aplikacije, a od 16 časova uspostavljen je stabilan sistem. Najveći deo zarada proknjižen je u večernjim satima, a transakcije od juče i danas biće realizovane u potpunosti", zaključuje se.
Kako smo se uverili, bankomat ove banke u Požarevcu danas ne može da se koristi, a istaknuto je obaveštenje da nije u funkciji.