Kako saznajemo, radi se mahom o korisnicima biznis kartica koji nisu mogli da izvrše plaćanja na pos terminalima, niti da podignu novac sa bankomata.
U oba slučaja obaveštavani su da su premašili limit, odnosno da ne raspolažu novcem na računu, što je mnoge dovelo u neprijatne situacije sa prodavcima ili su ostali zatečeni ispred bankomata.
Mnogi su prošli kroz obe situacije, budući da su nakon pokušaja kupovine otišli da provere stanje na bankomatu ili podignu novac.
Te2 Media je ispred Banca Intesa u Požarevcu zatekla nekoliko zbunjenih korisnika biznis kartica koji su doživeli identična iskustva, kao i jednog korisnika platne kartice vezane za devizni račun. Svi su tvrdili da raspolažu novcem na računu, ali da su od prodavaca ili na bankomatu obavešteni da nemaju sredstva.
Uverili smo se i da su za razliku od pos terminala i bankomata, mobilne aplikacije pokazivale ispravno stanje na računima.
Takođe, utisak je da fizička lica, korisnici dinarskih računa nisu imali problema sa plaćanjima i podizanjem novca.
Na zvaničnom sajtu banke nema saopštenja o ovim okolnostima, dok je pozivom kol centru bilo nemoguće dobiti vezu sa dežurnim operaterima.